יועצים רוחניים מתנדבים של Scientology מספרים איך זה היה לעזור במייפילד ביום חג המולד

מייפילד, קנטקי
28 בדצמבר 2021

הם הגיעו מכל רחבי המדינה כדי לעזור לעיר שנהרסה על-ידי הטורנדו ב-10 בדצמבר לחגוג את החג.

"תודה שהבאתם קצת אושר", קרא זוג קשישים לעבר יועץ רוחני מתנדב כשהם ניגשו לאוהל הצהוב במייפילד, קנטקי, ביום חג המולד. סנטה, שנסע למייפילד מארגון ה-Scientology של נאשוויל, לא היה מוכן לתגובות מהסוג שהוא קיבל.

"חג מולד שמח!" מנופפת יועצת רוחנית מתנדבת של Scientology משולחן המתנות שהוקם באוהל הצהוב שלהם.

"עשרות ילדים הגיעו היום", אמר סנטה. כמה ילדים היו יותר מדי ביישנים כדי לגשת אליו, אבל אחרים היו להוטים לראות מה יש לו עבורם. "אני חושב שההורים היו אפילו יותר נרגשים מהילדים".

הוא המשיך לשלוף דברים מתוך השק שלו עד שהוא קיבל את התגובה שהוא חיפש.

"עבור ילד קטן אחד, בגובה מטר בערך, הוצאתי בובת סוס ממולאת. שום עניין. הוצאתי את תמנון הקטיפה הזה באורך 60 סנטימטרים, חצי מהגודל שלו עצמו, והוא היה בעננים".

עבור אחותו של הילד, סנטה מצא צפרדע ענקית צבועה עם הדפס Tie-dye. "היא נתנה לה חיבוק ענק ברגע שהיא יצאה מהשק".

סנטה וחבר באוהל היועצים הרוחניים המתנדבים של Scientology במייפילד, קנטקי.

לפעמים, כשהוא עמד ברחוב, הוא ראה אנשים שעברו לידו בנסיעה ונראו כל-כך מצוברחים. "הייתי מנופף לעברם ואומר 'הו-הו-הו!' והם לא יכלו שלא לחייך".

נחת בדימוס תרם מאות צעצועים לשולחן הילדים באוהל של היועצים הרוחניים המתנדבים "כדי שיהיה לילדים חג מולד".

"זה כאילו שכולם עוזרים לכולם", הוא אמר, וניגב דמעות מעיניו. "זה חג המולד הטוב ביותר שאי פעם היה לי. במצב של העולם כיום, מתוך כל הכאוס הזה, לראות מה אנשים עושים כדי לעזור זה לזה במקום לדרוך זה על זה, עדיין יש תקווה עבור האנושות. זאת היתה חוויה. אני מקווה שלעולם לא אראה שום דבר כזה שוב, אבל לעבור את זה ולראות מה זה עשה לאנשים ושאנשים עוזרים זה לזה – יצא מזה יותר טוב מאשר רע. זה היה חג מולד שאין כדוגמתו. זה לא קשור לצעצועים, זה לא קשור לדברים שאתה מקבל. זה קשור למה שאתה יכול לעשות. זה היה מאוד מספק".

יועצים רוחניים מתנדבים של Scientology מסייעים לסנטה להפוך את החג למיוחד עבור ילדי מייפילד.

בנוסף לצעצועים ולהגשת ארוחת ערב מיוחדת לערב חג המולד ולחג המולד, היועצים הרוחניים המתנדבים, שעבדו עם מוסדות צדקה אחרים, הגישו יותר מ-30,000 ארוחות לתושבים מקומיים ולעובדים מתנדבים.

נדרשים יותר יועצים רוחניים מתנדבים בעלי הכשרה. כל מי שיכול להצטרף למענה בשעת אסון צריך ליצור קשר עם הקו החם של היועצים הרוחניים המתנדבים בטלפון ‎(800) HELP-4-YU או ‎(323) 960-1949.

תוכנית היועצים הרוחניים המתנדבים של דת ה-Scientology היא שירות חברתי דתי שנוצר באמצע שנות ה-70 על-ידי מייסד ה-Scientology ל. רון האברד.

השליחות של יועץ רוחני מתנדב היא להיות "אדם שעוזר לזולתו על בסיס התנדבותי על-ידי השבת המטרה, האמת והערכים הרוחניים לחייהם של אחרים". עיקרי האמונה שלהם: "יועץ רוחני מתנדב לא עוצם עיניים מול הכאב, הרֶשע ואי-הצדק בעולם. להפך, הוא עובר הכשרה לטפל בדברים האלו, לעזור לאחרים להשיג הקלה מהם ולהשיג גם כוח אישי חדש".