יועצים רוחניים מתנדבים של סיינטולוגיה: למה אנחנו עוזרים

יועצים רוחניים מתנדבים של סיינטולוגיה מתאחסנים בהאיטי.

העשור האחרון היה אחד מהעשורים הסוערים ביותר בהיסטוריה שלנו. אידיאולוגיות מנוגדות, מהפיכות אלימות והמבנה השברירי של הכלכלה העולמית הכניס יותר משליש מאוכלוסיית העולם לדיכוי, עוני והפרות בוטות של זכויות האדם. טרור ומשברים כלכליים עולמיים קורעים את מארג החברה עצמה, ומפיצים דפוס חשיבה המונחה על-ידי היסטריה, פחד וחרדה.

אולם, מתח נפשי אינו קיים רק במדינות קרועות ממלחמה. כאן אצלנו המגיפות משתוללות – מהתמכרות לסמים, עבריינות נוער ובתים הרוסים ועד לבערות, אבטלה, והמתח המתלווה לבעיות אלו. בתנאים כאלו, אנשי מינהל ציבורי ושירותי הסעד נושאים על כתפיהם משא כבד.

אבל ישנן תשובות – אמיתיות, שעובדות – שמסופקות על-ידי יועצים רוחניים מתנדבים בכל מקום ומקום שבו זקוקים להן עם תוצאות מדהימות. פתרונות אלו מקורם בגוף הרחב יותר של טכנולוגיית הסיינטולוגיה, והם מיועדים לשימושם של אנשים מכל הדתות.

יועצים רוחניים מתנדבים מונים יותר מ-200,000 ונמצאים בכל רחבי העולם. הם עובדים יחד עם מנהיגי קהילות, אנשי ממשל, גופים מסייעים ואזרחים על מנת להביא סדר ועזרה, לא משנה מה היא הסיטואציה.

היועצים הרוחניים המתנדבים גם מגיעים עם האוהלים הניידים שלהם, ומביאים את העזרה שלהם לערים מרכזיות וקהילות ברחבי העולם. התערוכות המסיירות האלה, שמבקרות בעיר חדשה כל חודש, יוצרות קשר עם אלפי אנשים בכל פעם.

בתוך האוהלים הצהובים המוכרים, כל אחד יכול לקבל עזרה אחד-על-אחד כדי לטפל בכל בעיה שיכולה להיות לו.

מעבר לעבודתם היום-יומית בטיפול בבעיות חברתיות, היועצים הרוחניים המתנדבים הם בין הראשונים שמגיעים לאיזורים מוכי אסון. הם מאומנים לפעול במצבי חירום, ומסייעים במה שנדרש על מנת להקל על סבלם של נפגעי האסון באופן מיידי ולהביא סדר לאיזור במהירות. ומכיוון שהטכנולוגיה שהם מיישמים היא פשוטה ואפקטיבית, הם במהרה מכשירים אחרים כדי שגם הם יוכלו לעזור.

עם מיומנויות הארגון שלהם והיכולת להכניס סדר, כמו גם העזרה האפקטיבית שלהם לקורבנות ולכוח האדם לשעת חירום, אלפים הצטרפו לשורותיהם ו-היועצים הרוחניים המתנדבים התגלו כאחד מכוחות ההצלה העצמאיים הגדולים ביותר בעולם.

הם הפכו גם לכוח גלובלי המביא פתרונות אפקטיביים באיזורי אסון אשר אינם מגיעים לכותרות: בבתים ובכיתות לימוד, בעסקים ובשכונות. הם זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ב-'הקו החם הבינלאומי של היועצים הרוחניים המתנדבים'.

כל אחד, מכל אמונה, שרוצה לעשות משהו כדי לשפר מצבים בסביבתו יכול להפוך להיות יועץ רוחני מתנדב באמצעות למידה של הטכניקות הפשוטות הניתנות בקורסים חינם באתר אינטרנט זה. כשהוא מצוייד בפתרונות אלה, יועץ רוחני מתנדב יכול לעזור לבנות עולם טוב יותר על-ידי השבת סדר, טוב-לב ויושר בכל מקום שבו זקוקים להם.