סמינר עוזר לפליטים עם כישורי תקשורת

פליטים מעיראק ומסוריה מקבלים סמינר של היועצים הרוחניים המתנדבים שבו הם לומדים את מרכיבי התקשורת, ומתרגלים איך להשתמש בהם.

אנשי מקצוע שאולצו לעזוב את המזרח התיכון משפרים את כישוריהם במדינתם החדשה.

לכבוד יום ההגנה האזרחית העולמי, Churches of Scientology of Europe בבריסל, בלגיה, קיבל בברכה פליטים מעיראק וסוריה לסמינר של היועצים הרוחניים המתנדבים. הנושא היה תקשורת.

המשתתפים ייצגו מגוון רמות סוציו-אקונומיות, ממהנדסים ומנהלי מדיה ועד לנגרים ואופטיקאים. כל אחד מהם היה איש מקצוע בעיר מגוריו לשעבר ועכשיו מצא שהוא נאלץ להתחיל מחדש ולבנות רשת תקשורת בסביבה חדשה לגמרי.

הסמינר התחיל עם פרזנטציית וידיאו מה-DVD של היועצים הרוחניים המתנדבים כלים לחיים, לאחר מכן היתה פרזנטציית פאוורפוינט על נוסחת התקשורת של סיינטולוגיה והנהלים הפשוטים שכל אחד יכול לפעול לפיהם כדי להשיג הצלחה בין-אישית.

בעזרתו של מתרגם לערבית, הדבר הבא שהמשתתפים עשו היו תרגילי תקשורת מספר-העזר של היועצים הרוחניים המתנדבים. במהלך התרגיל הזה, הפליטים התחילו להירגע ולצחוק, כנראה לראשונה מאז שהם עזבו את ארצות מוצאם.

לאחר מכן, המשתתפים סיפרו מה הם קיבלו מהסמינר. כולם הסכימו שהכלים היו מאוד מועילים וביקשו סמינר נוסף כדי לרכוש מיומנות בשאר תרגילי התקשורת.



אנחנו באמת רוצים לשמוע ממך

אתה תמצא אנשים בכל מדינה בעולם שלומדים אחד מ-19 הקורסים ללא תשלום אונליין. סיפורי ההצלחה מגיעים באופן יומיומי ומספרים על עתיד בהיר יותר וחיים שהשתנו.

סיפור הצלחה מפקיסטן אחרי סיום
קורס ה-VMs של פתרונות לסביבה מסוכנת

הקורס היה נפלא! הבנתי שאנחנו תמיד יכולים לעשות משהו לגבי הבעיות שלנו, אבל אנחנו נעשים המומים בגלל הכמות המצטברת שלהן. אם ניקח אותן אחת אחת ונטפל בהן, נוכל להיות בעמדת גורם עליהן.

סיפור הצלחה מדרום-אפריקה אחרי סיום
קורס ה-VMs של אתיקה ומצבי פעולה

קיבלתי ידע איך להשתמש בגרפים כדי לקבל ייצוג חזותי של סטטיסטיקות, ליצור אותם ולהשוות ביניהם עבור היבטים שונים של חיי. בזכות העובדה שאני יכולה להבין את הסטטיסטיקות האלה, אני יכולה להעריך באיזה מצב פעולה נמצא היבט מסוים של חיי, ואחרי שלמדתי את הנוסחאות של מצבי הפעולה, אני יודעת עכשיו שיש דרכים שיטתיות לטפל בהם.

סיפור הצלחה מקולומביה אחרי סיום
קורס ה-VMs של התשובות לסמים

הקורס הזה איפשר לי לשפר את הכישורים שלי ונתן לי כלים חדשים איך לעזור לאנשים שסובלים מתסמיני גמילה, ללמד אותם איך להתגבר על התמכרות לסמים ולהחלים באופן מלא.

סיפור הצלחה מבורונדי אחרי סיום
קורס ה-VMs של חקירות

השתניתי לגמרי. אני יכול לתקן או לשפר כל מצב. הקורס 'חקירות' נתן לי פרספקטיבה חדשה על איך לבחון בעיה ולנתח אותה. הוא הראה לי איך להקדיש את תשומת לבי למרכיבים החשובים של הבעיה ולמצוא פתרונות יותר קונקרטיים. היום אני יכול לזהות את הדברים השליליים במקום עבודתי ולפתור אותם כדי שהחברה שלי תוכל להיות יותר אידיאלית. אני מתכוון ליישם את הקורס הזה בכל מאמציי לשפר את החיי.



אנחנו זקוקים לעזרתך

יועצים רוחניים מתנדבים נמצאים בכוננות מסביב לשעון כדי להגיב לאסונות מכל הסוגים. התרומות מממנות את הוצאות הנסיעה של המתנדבים וגם משאבים בסיסיים לקורבנות האסון, כולל מזון, מים, אוהלים וציוד רפואי. בגלל ש-VMs רבים גם עוברים הכשרה בשיטות ארגון מעולות, הם עוזרים לעובדים אחרים בשירותי הסיוע, כדי שהפעילויות יתקדמו בצורה היעילה ביותר שאפשר באווירה הכאוטית.