מעשי חסד הם יקרים מאוד, במיוחד בעיתות מצוקה

ונקובר, קולומביה הבריטית
18 בינואר 2022

יועצים רוחניים מתנדבים מארגון ה-Scientology של ונקובר הגיבו אחרי ששיטפון זרע הרס לאורך רצועות עצומות של דרום-מערב קולומביה הבריטית וצפון-מערב וושינגטון.

יועצים רוחניים מתנדבים מארגון ה-Scientology ונקובר הגיבו לבקשות לעזרה מאלו שנפגעו משיטפונות חסרי תקדים. כאן משפחה היתה צריכה שהרהיטים שלה יועברו למקום יבש.

בחודש שעבר, אחרי שתנאי מזג אוויר חריגים גרמו לשיטפונות קשים באיזור עמק פרייזר בדרום-מערב קולומביה הבריטית ובצפון-מערב מדינת וושינגטון, יועצים רוחניים מתנדבים מארגון ה-Scientology ונקובר יצרו קשר בפייסבוק עם אלו שנזקקו לעזרה.

"פרסמנו בקבוצה בפייסבוק שנוצרה כדי שאנשים יבקשו עזרה, ואמרנו שיש לנו קבוצה של מתנדבים, ושאלנו אם מישהו זקוק לעזרה בניקוי המרתפים שלו", אומר אחד מהמתנדבים.

מתנדבים הצילו רהיטים אחרי השיטפונות שפגעו בדרום-מערב קולומביה הבריטית ובצפון-מערב מדינת וושינגטון.

כשהם קיבלו תשובות מיידיות, הם יצאו לדרך בשלושה טנדרים עמוסים בכלים, בציוד ובאספקה.

בבית הראשון, המשפחה היתה בעיצומו של הניקיון כשהם הגיעו ולכן הם עזרו להם לסיים אותו. הם המשיכו אל הבקשה הבאה במרחק חצי שעה נסיעה מזרחה, שם הם התבקשו להעביר את כל הרהיטים מבית שניזוק למקום יבש. הם סיימו את זה תוך שעה.

הבא בתור היה בית עם מרתף שהוצף. "זה היה הכי גרוע עד עתה", אומר VM. כשהם הגיעו, היו שם ארבעה גברים צעירים ואביהם. תשעת המתנדבים הצטרפו וזה הסתיים תוך שעה וחצי.

זאת היתה עבודה קשה אבל מאוד מתגמלת, והכי טוב היה המסר שהם קיבלו אחרי שסיימו את העבודה הראשונה:

"אנחנו רק רוצים לומר תודה ממש גדולה לכם ולקבוצת המתנדבים שיצאו לעזור לפנות את המרתף של החבר שלנו. היינו די המומים כשהעבודה התחילה ולא ידענו כמה מהחברים המקומיים שלהם יבואו לעזור ... אנחנו כל-כך אסירי תודה לכולכם שבאתם מרחוק ונתתם כתף. מעשי חסד כאלה הם יקרים מאוד, במיוחד במהלך התקופה הזו של היזקקות רבה. אז תודה ותבורכו כולכם!"

פח האשפה התמלא בפריטים שנהרסו על-ידי השיטפון.