יועצים רוחניים מתנדבים של Scientology: הושטת עזרה מאירה את החגים

בודפשט, הונגריה
29 בדצמבר 2021

יועצים רוחניים מתנדבים מארגון ה-Scientology של בודפשט פועלים עם מלכ"רים אחרים כדי להפוך את החגים למיוחדים עבור נזקקים.

במשך שבועות לפני חג המולד, הוואן הצהוב של היועצים הרוחניים המתנדבים מארגון ה-Scientology של בודפשט היה בדרכים, עמוס בתרומות. מפעולות הצדקה שלהם מאז מרץ 2020, המתנדבים מודעים היטב לאתגרים הכלכליים שהמגפה יצרה, לכן הם רצו לוודא שהחגים יהיו מיוחדים לצעירים שהם פגשו במהלך עבודתם ההתנדבותית.

יועצים רוחניים מתנדבים של Scientology עם עגלות הקניות שלהם עמוסות במזון ובמתנות חג המולד עבור בית יתומים.

הם החלו את פעילויות החגים שלהם בביקור בעיר דברצן, שם 'מוסד התקווה לילדים' מטפל בילדים עם מוגבלויות ומחלות כרוניות. הם הביאו מתנות לחג המולד לילדים ומזון עמיד למשפחותיהם. זה כלל קופסאות שימורים, חלב, שמן לבישול, ביצים, תפוחי אדמה, בצלים ושני משטחים של חומרי ניקוי ומוצרי היגיינה. 'מוסד התקווה לילדים' חילק את האספקה למשפחות כדי לעזור להן לעבור את הזמנים הקשים האלה.

במהלך דצמבר הוואן הצהוב של היועצים הרוחניים המתנדבים היה מלא בתרומות כדי להפוך את החגים למיוחדים עבור משפחות נזקקות.

כשהם עובדים עם ארגון צדקה אחר, ארגון NOE, היועצים הרוחניים המתנדבים אספו וחילקו מזון, צעצועים ובגדים למשפחות נזקקות. והם תרמו את כל מה שנחוץ לארוחת חג מולד נהדרת עבור אלה שגרים בבית יתומים בבודפשט.

הם גם סיפקו מסכות וכפפות לגברים ולנשים של חברת האמבולנסים ERGO שאיתה הם ביצעו עבודת צדקה במהלך 21 החודשים האחרונים.

המטה הראשי של היועצים הרוחניים המתנדבים של Scientology בהונגריה הוא ארגון ה-Scientology של בודפשט, שביתו החדש נחנך ב-2016 על-ידי מר דיוויד מיסקביג', המנהיג של דת ה-Scientology.

תוכנית היועצים הרוחניים המתנדבים של דת ה-Scientology היא שירות חברתי דתי שנוצר באמצע שנות ה-70 על-ידי מייסד ה-Scientology ל. רון האברד.

משפחות עומדות בתור כדי לקבל תרומות של מזון ופינוקים לחג כדי להפוך את חג המולד למיוחד עבור משפחותיהם למרות האתגרים הפיננסיים.

השליחות של יועץ רוחני מתנדב היא להיות "אדם שעוזר לזולתו על בסיס התנדבותי על-ידי השבת המטרה, האמת והערכים הרוחניים לחייהם של אחרים". עיקרי האמונה שלהם: "יועץ רוחני מתנדב לא עוצם עיניים מול הכאב, הרֶשע ואי-הצדק בעולם. להפך, הוא עובר הכשרה לטפל בדברים האלו, לעזור לאחרים להשיג הקלה מהם ולהשיג גם כוח אישי חדש".

לקבלת מידע נוסף, בקר בציר הזמן האינטראקטיבי באתר האינטרנט של Scientology‏ '20/21: מבט לאחור ומבט קדימה'.